تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل

تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل را در این مجله خبری بیابید

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ؛ تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی‌ها و خبرها!

سامسونگ می خواهد گلکسی زد 2 فولد را به عنوان جایگزینی برای اولین گوشی تاشو مدرن عرضه کند. در این مقاله نصب و بررسی Galaxy Z Fold 2 ما به سامسونگ پول دادیم. این سازنده معروف کره ای جانشین اولین گوشی تاشوی مدرن خود با نام گلکسی زد فولد 2 را معرفی کرده است. این …

منبع : معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ؛ تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی‌ها و خبرها!

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ؛ تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی‌ها و خبرها! http://abcmag.ir/14121/معرفی-و-بررسی-گلکسی-زد-فولد-2-سامسونگ-تاریخ-عرضه-قیمت-ویژگیها-و-خبرها/ مجله خبری ای بی سی مگ Sun, 06 Mar 2022 13:22:49 0000 تکنولوژی سامسونگ گلکسی فولد گلکسی زد فولد 2 گوش های تا شده https://abcmag.ir/?p=14121

سامسونگ می خواهد گلکسی زد 2 فولد را به عنوان جایگزینی برای اولین گوشی تاشو مدرن عرضه کند. در این مقاله نصب و بررسی Galaxy Z Fold 2 ما به سامسونگ پول دادیم. این سازنده معروف کره ای جانشین اولین گوشی تاشوی مدرن خود با نام گلکسی زد فولد 2 را معرفی کرده است. این …

منبع : معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ؛ تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی‌ها و خبرها!

سامسونگ می خواهد گلکسی زد 2 فولد را به عنوان جایگزینی برای اولین گوشی تاشو مدرن عرضه کند. در این مقاله نصب و بررسی Galaxy Z Fold 2 ما به سامسونگ پول دادیم.

خرید زمین در گلبهار مشهدخرید زمین در گلبهار مشهد

این سازنده معروف کره ای جانشین اولین گوشی تاشوی مدرن خود با نام گلکسی زد فولد 2 را معرفی کرده است. این محصول نسبت به گلکسی فولد 1 پیشرفت های کمی داشته است اما از نظر ظاهری مشابه است. گلکسی زد فولد 2 سومین گوشی تاشو سامسونگ پس از گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ است. به نظر می رسد سازنده محبوب می خواهد شاخص Z را در گوشی های سری Fold قرار دهد، اگرچه هنوز مشخصاتی در مورد آن ارائه نکرده است. در ادامه به معرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2 پرداخته ایم. گوش به زنگ باشید.

نصب و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2

سامسونگ چهار روز پیش در قالب یک اقدام مجازی از عرضه یک گوشی تاشو جدید خبر داد اما جزئیاتی در این باره ارائه نکرد. در این مقاله هر آنچه در مورد نصب و بازیابی Samsung Galaxy Z Fold 2 می دانیم را ارائه می دهیم. طبق اطلاعات دریافتی این گوشی تاشوی مدرن باید در تاریخ 1 شهریور (11 شهریور) در قالب یک رویداد اطلاع رسانی ویژه معرفی شود که امیدواریم در این رویداد اطلاعات بیشتری از مناطق مختلف کشور ارائه شود. Z Fold 2. مانند پردازنده، دوربین، طراحی و عرضه امکانات جدید در این محصول.

به طور خلاصه:

  • گلکسی زد فولد 2 گوشی تاشوی جدید سامسونگ است.
  • هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است.
  • سامسونگ اطلاعاتی درباره قیمت گلکسی زد فولد 2 ارائه نکرده است، اما ما انتظار داریم که قیمت گوشی تاشو حدود 1980 دلار باشد.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2: تاریخ و قیمت

معرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2: تاریخ و قیمتمعرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2: تاریخ و قیمت

سامسونگ عرضه گلکسی زد فولد 2 را تایید کرده است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نکرده است، بنابراین نمی دانیم وضعیت این گوشی تاشوی جدید در مقایسه با دو گوشی تاشوی قبلی چگونه خواهد بود. سامسونگ. با توجه به اینکه سازنده معروف کره ای اولین گلکسی فولد را با قیمت 1980 دلار عرضه کرد، انتظار داریم گلکسی زد فولد 2 با همان قیمت یا گرانتر وارد بازار شود.

از تاریخ عرضه این گوشی هوشمند اطلاعاتی در دست نیست، اما با توجه به عرضه گلکسی فولد 1 با گذشت شش ماه از معرفی، انتظار می رود گلکسی زد فولد 2 نیز شش ماه پس از اول سپتامبر وارد بازار شود. همانطور که گفته شد، سامسونگ قرار است در تاریخ 11 سپتامبر رویدادی را برای Galaxy Z Fold 2 برگزار کند، بنابراین امیدواریم اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن نیز در این رویداد منتشر شود.

معرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2: طراحی و نمایش

گلکسی زد فولد 2 در مقایسه با نسل قبلی خود ظاهر جدیدی ندارد، اما به روز رسانی ها و ویژگی های جدیدی دارد که وقتی آن را می بندید شبیه گلکسی نوت 20 می شود. از نظر شباهت به گلکسی نوت 20، بد نیست بدانید که گلکسی زد فولد 2 نیز دارای یک دسته مربع بزرگ در پشت است که سیستم دوربین اصلی این گوشی را احاطه کرده است.

گلکسی زد فولد 2 جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد، اما دارای پورت USB نوع C است. هنگامی که گوشی قفل است، صفحه نمایش 6.2 اینچی با سوراخی در مرکز لبه بالایی برای دوربین سلفی ارائه می دهد. همچنین شایان ذکر است که نمایشگر استفاده شده در گلکسی زد فولد 2، برخلاف سامسونگ گلکسی فولد 1، یک پنل تمام صفحه بدون لبه های ضخیم است.

معرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2: طراحی و نمایشمعرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2: طراحی و نمایش

هنگامی که گوشی باز است، اندازه صفحه نمایش به 7.6 اینچ افزایش می یابد و البته سوراخ دیگری برای سنسور دوربین سلفی در سمت راست پنل وجود دارد. حداقل یکی از نمایشگرهای Galaxy Z Fold 2 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که کدام نمایشگر گوشی تاشوی جدید این ویژگی را خواهد داشت، اما به احتمال زیاد هر دو صفحه نمایش به این فناوری مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

سازنده معروف کره ای اطلاعاتی در مورد مکانیک لولای گلکسی زد فولد 2 منتشر کرده است و بر اساس این اطلاعات می توان گفت که تفاوت های زیادی بین مکانیک لولای این محصول و مکانیک لولای این محصول وجود دارد اولین گلکسی سامسونگ تا کردن. ظاهراً این سازنده مشهور با ساختن گوشی تاشوی جدید و افزودن یک برس کوچک برای تمیز نگه داشتن آن، از نحوه طراحی جاروبرقی الهام گرفته است. البته این برس ها دیده نمی شوند، زیرا در محفظه لولا قرار دارند.

اولین گلکسی فولد سامسونگ دارای برخی مشکلات مقاومتی بود، اما امیدواریم که گلکسی فولد جدید اینگونه نباشد. این محصول در دو رنگ مشکی و مسی عرضه خواهد شد.

معرفی و بررسی Samsung Galaxy Z Fold 2: سخت افزار و ویژگی ها

سامسونگ گلکسی زد 2 فولد، برخلاف مدل اصلی گلکسی فولد، که در برخی مناطق فقط در 5G در دسترس بود، با قابلیت 5G در هر مکانی عرضه می‌شود. این محصول با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که ظرفیت خوبی برای یک گوشی معمولی است، اما اگر می خواهید اغلب از صفحه نمایش بزرگ گلکسی زد فولد 2 استفاده کنید، ممکن است در این روز باتری برای مدتی نتوانید دستور خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ؛ تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی‌ها و خبرها!

منبع :مجله خبری abcmag

[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 15 اسفند 1400 ] [ 21:05 ] [ خورشید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]