تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل

تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل را در این مجله خبری بیابید

فرش طلاکوب چیست؟

در دورانی زندگی می‌کنیم که هر روز شاهد تحول و جدیدتر شدن محصولات هستیم در این بین صنعت فرش ماشینی

فرش طلاکوب چیست؟ https://www.neginhelal.com/what-is-a-golden-carpet/ https://www.neginhelal.com/what-is-a-golden-carpet/#respond Fri, 26 Nov 2021 18:41:03 0000 اخبار و مقالات https://www.neginhelal.com/?p=17117 در دورانی زندگی می‌کنیم که هر روز شاهد تحول و جدیدتر شدن محصولات هستیم در این بین صنعت فرش ماشینی

در دورانی زندگی می‌کنیم که هر روز شاهد تحول و جدیدتر شدن محصولات هستیم در این بین صنعت فرش ماشینی نیز عقب نمانده و هر سال شاهد محصولات و طرح و نقشه‌های جدیدی هستیم که فرش طلاکوب یکی از جدیدترین فرش های ماشینی تولید شده تا به امروز می‌باشد. در این مقاله به طور مفصل درباره فرش های طلاکوب و نقش آن در دکوراسیون منزل صحبت می‌کنیم و در آخر جدیدترین فرش های طلاکوب شده سال ۲۰۲۱ رو به شما معرفی می‌کنیم.

فرش طرح طلاکوب چیست؟

فرش طلاکوب به فرش هایی گفته می‌شود که دارای گل‌های طلایی رنگ و بیشتر در رنگ زمینه‌های نقره‌ای، دودی، ذغالی و کرم هستند. این نوع فرش ها که جدیداً خیلی طرف‌دار پیدا کردند به دلیل زیبایی فوق‌العاده و ظاهر بسیار لوکسی که دارند از محبوبیت زیادی در بین خریداران فرش ماشینی برخوردار هستند.
همان‌طور که بیان شد فرش طرح طلاکوب گونه‌ای جدید از فرش ماشینی است که رنگ غالب آن طلایی بوده و از رنگ زمینه‌های خنثی مانند نقره‌ای و فیلی در بافت آن استفاده می‌شود. ترکیب رنگ طلایی با رنگ خنثی سبب شده است ظاهر این فرش های طلاکوب بسیار خاص و شیک باشد.

انواع مدل های فرش طلاکوب

قالی های طلاکوب در انواع طرح و نقشه‌های متنوع بافته می‌شود که از جمله محبوب‌ترین فرش های طلاکوب می‌توان از فرش افشان طلاکوب نام برد. فرش های افشان به دلیل نداشتن لچک و ترنج از سادگی و زیبایی خاصی برخوردار بوده و نسبت به دیگر طرح‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. فرش های طلاکوب عموماً در دو نوع ساده و برجسته بافته می‌شوند که فرش طلاکوب برجسته به دلیل برجستگی گل‌های طلایی هنگام پهن شدن بر روی زمین از زیبایی بیشتری برخوردار است.

فرش افشان طلاکوب نگین مشهد کد 9308

فرش های طلاکوب در شانه و تراکم های مختلف تولید و بافته می‌شود. فرش طلاکوب 700 شانه، فرش طلاکوب 1000 شانه، فرش طلاکوب 1200 شانه و فرش طلاکوب 1500 شانه از جمله قالی های طلاکوبی هستند که تولید می‌شوند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. فرش طلاکوب 1200 شانه برجسته در این بین نسبت به دیگر فرش های طلاکوب از فروش بیشتری برخوردار بوده و دلیل آن ریزنقشی و قیمت مناسب آن می‌باشد.

قیمت فرش طلاکوب

قیمت فرش طلاکوب به دلیل خاص و جدید بودن نسبت به فرش های عادی گران‌تر هستند. اکثر فرش های طلاکوب دارای نقشه‌های خاص و اختصاصی بوده و به دلیل هزینه بیشتر و زمان بر بودن طراحی این نقشه‌ها، قیمت نهایی این نوع فرش ها نیز قاعدتاً بیشتر است. اما در صورت خرید از کارخانه این تفاوت قیمتی زیاد نیست. به دلیل جدید بودن طرح‌های طلاکوب شاید نتوانید در همه‌ی فروشگاه‌ها این طرح‌ها را خریداری کنید یا در صورت موجود بودن دارای قیمت‌های بالایی باشند که پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت مستقیم و به‌صورت آنلاین از شرکت خریداری نمایید.

خرید فرش طلاکوب

فرش نگین مشهد نیز یکی از شرکت‌های پیشرو و برتر است که انواع فرش های طلاکوب را در طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌کند و شما به‌راحتی می‌توانید فرش طلاکوب موردنظر خود را به‌صورت مستقیم از خود شرکت و بدون واسطه خریداری نمایید. خرید فرش طلاکوب به صورت مستقیم از شرکت به دلیل حذف واسطه از نظر قیمتی بسیار پایین‌تر بوده و از لحاظ جنس و اصل بودن کالا اطمینان خاطر خواهید داشت. فرش های نگین مشهد دارای ضمانت و نشان ملی استاندارد است که نشان از کیفیت بالا محصولات تولیدی این شرکت است.

https://www.neginhelal.com/what-is-a-golden-carpet/feed/ 0

منبع :فرش نگین هلال مشهد

[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 7 آذر 1400 ] [ 23:59 ] [ خورشید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]