تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل

تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل را در این مجله خبری بیابید

سهمیه جهانی هندبال ایران محفوظ می‌ماند/ بدون مسئول حق بازی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا و مقدماتی دور چهاردهم مسابقات از 14 سپتامبر با حضور 11 تیم در اردن و 5 تیم شرکت کننده در این رویداد جهانی آغاز شد. تیم ایران در حال حاضر در گروه دوم با سه برد و یک باخت با تفاضل گل بزرگ در …

سهمیه جهانی هندبال ایران محفوظ می‌ماند/ بدون مسئول حق بازی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/09/20/سهمیه-جهانی-هندبال-ایران-محفوظ-می‌مان/ Mon, 20 Sep 2021 13:19:21 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/09/20/سهمیه-جهانی-هندبال-ایران-محفوظ-می‌مان/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا و مقدماتی دور چهاردهم مسابقات از 14 سپتامبر با حضور 11 تیم در اردن و 5 تیم شرکت کننده در این رویداد جهانی آغاز شد. تیم ایران در حال حاضر در گروه دوم با سه برد و یک باخت با تفاضل گل بزرگ در …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا و مقدماتی دور چهاردهم مسابقات از 14 سپتامبر با حضور 11 تیم در اردن و 5 تیم شرکت کننده در این رویداد جهانی آغاز شد. تیم ایران در حال حاضر در گروه دوم با سه برد و یک باخت با تفاضل گل بزرگ در مقایسه با اسکادران میزبان در رده دوم جدول قرار دارد.

با آزمایش تاجگذاری قابل اعتماد اعضای تیم فنی ، از جمله مربی ، کمک مربی و مدیر فنی و یکی از بازیکنان ، وضعیت تیم ایران کمی دشوار شده است ، زیرا او دیروز با کمک تیم ها به صورت تلفنی هدایت تیم ها را بر عهده داشت. سرپرست و فیزیوتراپیست

در همین حال ، آنلاین با خبرنگار نوری میترا ، عضو هیئت قهرمانی فدراسیون کشورمان ، عضو کمیته توسعه و روابط عمومی فدراسیون آسیا و عضو کمیسیون فنی مسابقات قهرمانی زنان آسیا در حال گفتگو بود.

در این کنفرانس ، او اطمینان داد که اگر تیم ایران به نیمه نهایی برسد و شماره جهانی برنده شود ، حتی اگر مسابقات باقی نماند ، تعداد او همچنان حفظ می شود.

* خبرگزاری آنلاین – از نظر قهرمانی کشور زنان ، امروز ، فردا و قبل از بازی با سوریه میزبان خواهد بود ، آیا این تیم حتی تاج خاکی خواهد داشت؟

– میترا نوری: طبق پروتکل های مراقبت های بهداشتی گزارش شده در اینجا ، مسابقات هر 72 ساعت یکبار ، همه افراد حاضر ، از جمله بازیکن ، مربی ، کارکنان اجرایی و اطلاع رسانان ، و همه کسانی که حاضر هستند تاج تایید شده را دریافت می کنند. با این حال ، با توجه به این که تجهیزات تست ایران شامل چهار نفر از کادر فنی و یک بازیکن مثبت است ، هر 24 ساعت آزمایش می شود. دیروز تیم ایران تنها به همراه سرپرست و فیزیوتراپیست در مسابقه حضور داشت و خدا را شکر کرد ، حتی وقتی جردن در این مسابقه برنده شد. حامیان مسابقه از مردم خواستند دوباره تلاش کنند ، زیرا وضعیت کلی خانم شافعیان و سونا بیداد خوب بود و ممکن بود در آزمون کوئید خطایی رخ داده باشد. با توجه به آزمون دیشب از ساعت 10:30 توسط تیم ، آزمون امروز نیز توسط بازیکنان انجام شد.

* اگر سایر اعضای کادر فنی تحقیقاتی انجام دهند و آزمایش تاج آنها مثبت باشد ، این سوال همچنان در مورد ورزش خواهد بود و این مشکل چگونه برای تیم ایران حل می شود؟

– طبق قانون ، حتی افراد “رسمی” باید به عنوان مدیر ، سرپرست یا مربی همراه تیم حضور داشته باشند ، در غیر این صورت تیم اجازه بازی نخواهد داشت.

* اگر تیم بتواند به چهار تیم برتر برسد و در صورت افزایش تعداد تاج های مثبت چه اتفاقی برای ایران می افتد ، آیا تعداد جهانی محفوظ است یا خیر؟

– تیم ایران فردا با سوریه بازی می کند و حتی می تواند این تیم را به مرحله نیمه نهایی برساند که در این صورت سهمیه جهانی تیم ایرانیان قطعی است. امیدواریم مشکلی برای این شرکت ایجاد نشود. اما اگر نتواند اسکادران های خود را در مرحله دوم ادامه دهد ، سهمیه اسپانیا به اسپانیا و ایران اختصاص داده می شود و شکی وجود نخواهد داشت.

* هیچ کشور دیگری به جز ایران با این مشکل روبرو نشده است یا خیر ، و آیا ارتش به دلیل بهبود بیماری کرونا ویروس قلب از مردم ما کمک پزشکی دریافت کرده است یا خیر؟

– تنها کشور امروز ایران بازیکن و مربی با تاج دارد. آنها اکنون در اتاق خواب خود در هتل در قرنطینه هستند. وضعیت عمومی آنها خوب است. نویسندگان فرصت هایی را برای ارتباط پزشک و بیمارستان فراهم کردند و دیروز خانم. قانع و آقای رزمگر به بیمارستان رفتند و ریه ها را بررسی کردند و همچنین به آنها گفته شد که اگر وضعیت نامطلوب باشد می توان بیمارستان را انجام داد. اما در شرایط بد ما یک تیم چهار نفره نداریم. همه عوامل به مدت 72 ساعت مورد آزمایش قرار می گیرند ، اما هر 24 ساعت توسط ایران تأیید می شوند. علاوه بر این ، تیم فلسطین ، که چند روز پیش در این بازی بازی کردیم ، تاجگذاری کرد و احتمالاً به صورت 24 ساعته مجددا تایید می شود.

به گفته دبیر آنلاین ، مدیران مسابقات امروز بر اساس پروتکلی که قبلاً اعلام شده بود ، همراه با همه تیم ها (هر 72 ساعت) تاج قهرمانی زنان را از همه اعضا دریافت کردند. تیم ایران امروز اجازه تمرین در سالن را ندارد و بازیکنان در چهار اتاق خواب هستند. برای حل مشکلات ناظر خودروها و علیرضا پاکدل ، رئیس فدراسیون قهرمانی کشورمان ، اردن را ترک کرده است.

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا از 14 سپتامبر تا اکتبر در اردن برگزار می شود.

[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 31 شهريور 1400 ] [ 0:47 ] [ خورشید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]