تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل

تازه ترین اخبار تحلیلی شهر زابل را در این مجله خبری بیابید

تشدید آسیب های روانیِ نوجوانان با استفاده بیشتر از رسانه های اجتماعی

طبق مطالعه ای در ایالات متحده ، استفاده تقریباً مداوم از رسانه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، منجر به افزایش مشکلات جسمانی ، کاهش عزت نفس و سایر مشکلات روانی در بین نوجوانان شده است. بر اساس مطالعه وال استریت ژورنال ، 40 درصد از نوجوانان گفتند که تنها هدف آنها سرمایه گذاری …

تشدید آسیب های روانیِ نوجوانان با استفاده بیشتر از رسانه های اجتماعی https://rosemag.ir/2021/09/19/تشدید-آسیب-های-روانیِ-نوجوانان-با-استف/ Sun, 19 Sep 2021 14:06:57 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/09/19/تشدید-آسیب-های-روانیِ-نوجوانان-با-استف/ طبق مطالعه ای در ایالات متحده ، استفاده تقریباً مداوم از رسانه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، منجر به افزایش مشکلات جسمانی ، کاهش عزت نفس و سایر مشکلات روانی در بین نوجوانان شده است. بر اساس مطالعه وال استریت ژورنال ، 40 درصد از نوجوانان گفتند که تنها هدف آنها سرمایه گذاری …

طبق مطالعه ای در ایالات متحده ، استفاده تقریباً مداوم از رسانه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، منجر به افزایش مشکلات جسمانی ، کاهش عزت نفس و سایر مشکلات روانی در بین نوجوانان شده است.

بر اساس مطالعه وال استریت ژورنال ، 40 درصد از نوجوانان گفتند که تنها هدف آنها سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی بیش از بقیه است ، در حالی که 32 درصد از دختران و نوجوانان به سادگی احساس می کردند که اینستاگرام تهدیدی برای امنیت جسمی است.

با افزایش استفاده از اینستاگرام ، نوجوانان در معرض آسیب هایی مانند زورگویی سایبری ، افسردگی و کم خوابی هستند.

آخرین مطالعه تحقیقاتی پزشکی ، که توسط مجله معروف The Lancet of Medicine منتشر شده است ، 19244 کودک متولد شده از خانواده ها را بین سپتامبر 2000 تا ژانویه 2002 مورد بررسی قرار داد.

در این مطالعه 14 پسر و دختر مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد 78 درصد از دختران این مطالعه به دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی از وزن خود ناراضی بودند.

اینستاگرام با شرکت مادر خود ، فیس بوک ، دومین پلتفرم پرکاربرد رسانه های اجتماعی است.

از آنجا که استفاده از رسانه های اجتماعی باعث افزایش معایب و مشکلات سلامت روان در بین نوجوانان شده است ، برخی از نوجوانان نیز باید اقدامات احتیاطی را برای مقابله با این خطرات انجام دهند. بر اساس گزارش ها ، از هر 10 نوجوان ، چهار نفر گفتند به دلیل اقدامات نامعقول و توهین آمیز برخی از کاربران این رسانه ، این کاربران را تعقیب نمی کنند.

انتهای پیام

[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 12:06 ] [ خورشید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]